BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

http://bluebananerd.blogspot.com :B

WELCOME TO MY PAGE !

Friday, April 9, 2010

Grr~ geram!!

#@?/%*

ok aq dah pnat mencarut sehari suntuk!!! malng sungguh aih!!! kemarin ada buat spotcheck kuku.. aku xtau n memang xdak org tau.. ustazah panggil p depan.. tgok kuku mati dah aku!!! sebagai seorang pengawas aku sentiasa pastikan kuku aku pendek & bersih..(ayat tak boleh go) tapi!! walaubagaimanapun! aku pun teringin jugak simpan kuku.. hahahahha~ xbanyak pun.. sikit~ ja.. jari kelingking.. mai turn aku..

Ustazah: Tunjuk kuku kamu..

lepas tengok..

ustazah: kamu simpan??

Aku: dak aihhh~ terlupa potong hari tu (mohong p la kot2 boleh lpas..)

ustazah: simpan kot..

aku: (dalam hati) aku kata dak dak la!!! haish!!!

kesimpulannya nama aku kena tulis dalam bku.. untuk dmasukkan dalam calon model kuku tercantik.. (paham2 la nooh~)

0 comments: